FaQs. Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Pytania o produkty

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące naszych produktów. Zebraliśmy te najbardziej popularne, ale cały czas lista jest udoskonalana. Może się wiec zdarzyć, że za jakiś czas gdy tu wpadniesz – zobaczysz nowe.

Kilka słów na temat dostaw

Produkty wybrane, wszystko dopięte na ostatni guzik. Jeszcze tylko wybrać dostawę i gotowe!
A właśnie! jaką dostawę wybrać. W tej sekcji znajdziesz najważniejsze informacje na temat naszych dostaw i przewoźników, z którymi współpracujemy. Szczegółowy cennik znajdziesz tutaj,   a możliwe sposoby płatności, dostępne w naszym sklepie (kliknij tutaj)  Pamiętaj, że  za zakupy powyżej 200 zł jest DARMOWA DOSTAWA !

Polityka Prywatności

Wszystkie nowoczesne strony i witryny internetowe używają plików cookies. Nasza strona też taka jest, dlatego w tym miejscu znajdziesz dokument, w którym  jasno i czytelnie zawarliśmy wszystko to, co chcemy Ci powiedzieć na temat wykorzystywania na stronie danych osobowych, w jakim celu je przetwarzamy i jak chronimy Ciebie na naszej stronie. Wszystko po to, byś czuła i czuł się u nas bezpiecznie.

Regulamin sklepu

Tu zapoznasz się z regulaminem sklepu internetowego z kosmetykami K O Z A. Wszystko po to, by zakupy u nas były przyjemne i by w ferworze emocjonujących wyborów nic Cię nie zaskoczyło.

Masz pytania, napisz do nas: sklep@kosmetykikoza.pl

Dla kogo są produkty KOZA?

Produkty K O Z A są dla każdego. Dla każdej osoby, która chce dbać o zdrowie swojej skóry i o środowisko.

Dla kogo są produkty KOZA?

Produkty K O Z A są dla każdego. Dla każdej osoby, która chce dbać o zdrowie swojej skóry i o środowisko.

Gdzie znajdę informację dla jakiego wieku jest kosmetyk KOZA?

Nie dzielimy kosmetyków na kategorie wiekowe – nie dopasowujemy ich pod kątem Twojego wieku. Zamiast tego słuchamy potrzeb skóry i właśnie do niej staramy się dobrać składniki, najlepiej jej odpowiadające. Dlatego każdy nasz produkt zawiera długi opis dotyczący składników i ich właściwości, byś wiedziała/ wiedział w jaki sposób mogą pomóc Twojej skórze. Nasze kosmetyki nie tylko nie mają kategorii wiekowej, ale także dedykujemy je każdej osobie, niezależnie od płci i karnacji, bo wiemy, że naturalne składniki ,to bogactwo właściwości odżywczych  dla skóry.

Czy KOZA jest polską marką?

Tak.  Nasza nieduża, rodzinna manufaktura kosmetyków naturalnych jest polską firmą, z polskim kapitałem w 100%. Kupując nasze produkty wspierasz nasz rodzimy biznes i masz realny wpływ na miejsca pracy polskich rodzin.  Zawsze o tym pamiętamy, jesteśmy Ci wdzięczni, podkreślając Twój wkład w rozwój naszej marki na każdym kroku – więc także i tutaj, dziękujemy Ci, jak zawsze z całego serca 🙂

Czy kosmetyki KOZA są testowane na zwierzętach?

Nie! Nie testujemy produktów na zwierzętach. Wszystkie kosmetyki K O Z A produkowane są w Polsce, gdzie prawo Unii Europejskiej zabrania testów kosmetyków na zwierzętach. Ale nawet gdyby prawo było inne, nie robilibyśmy tego.

Krem na powierzchni jest ciemniejszy czy się zepsuł?

Nasze kremy mają prosty skład i każdy składnik, którego używamy nie znalazł się w nich przypadkowo. Nie używamy za to sztucznych dodatków, w tym np. stabilizatorów masy, które sprawiają, że wygląd produktu na długo pozostaje taki sam. Dlatego na powierzchni naszych kremów może tworzyć się ciemniejsza warstwa, która zmienia kolor w zetknięciu z powietrzem. Polecamy co jakiś czas mieszać krem przy pomocy dołączonej szpatułki (wcześniej zdezynfekowanej). Właściwości kremu nie zmieniają się. A termin przydatności od otwarcia słoika oraz data ważności i numer partii – znajduje się na każdej etykiecie produktu.

Czy krem do twarzy mogę użyć do ciała?

Nasze kosmetyki w większości są wielofunkcyjne. Kremy do twarzy jak najbardziej możesz używać do ciała, pod oczy, a nawet stosować do głębokiego nawilżania twarzy jako maska. Nie musisz ograniczać się tylko do twarzy.

Czy olejek do ciała Różane Ukojenie mogę użyć do twarzy?

Olejek Różane Ukojenie polecamy używać do masażu ciała, nawilżania dłoni, końcówek włosów i skórek wokół paznokci. Idealnie sprawdzi ię także podczas ciepłej kąpieli w wannie. Z uwagi na intensywny zapach olejków eterycznych nie zalecamy stosowania olejku do twarzy.

Czy kosmetyki KOZA są naprawdę naturalne?

Tak! Nasze kosmetyki są naturalne i czyste w swoim składzie. Do ich produkcji używamy wyłącznie surowców naturalnych posiadających badania i stosowne dokumentacje jednostek certyfikujacych.

Przywiązujemy szczególną uwagę do tego skąd pochodzą surowce, których używamy i w jaki sposób są pozyskiwane.

Współpracujemy z najlepszymi dostawcami dbającymi i dobro i szacunek dla natury, zwierząt, ludzi i planety. To dzięki temu, składniki, które dostarczają są najlepszej jakości, posiadają zielone certyfikaty kosmetyczne, gwarantujące ich wysoką jakość i sposób, w jaki są pozyskiwane. Nasze produkty mają proste i możliwie najkrótsze składy, aby skóra mogła otrzymać tylko to, co najlepsze dla niej bez zbędnych dodatków, ulepszaczy i szkodliwych substancji. Każdy nasz produkt przechodzi restrykcyjne badania laboratoryjne, posiada dokumentację i pozwolenia potwierdzającą bezpieczeństwo jego stosowania.

Kosmetyki K O Z A są naturalne*, dokładnie takie jakich lubimy używać sami, powstają w oparciu o prawdziwe potrzeby cery, w trosce o jej piękno i zachowanie młodego wyglądu.

 

*Według wytycznych Komitetu Ekspertów Produktów Kosmetycznych przy Komitecie Zdrowia Publicznego Rady Europy z września 2000 r.:

“Za kosmetyk naturalny uważać należy produkt otrzymany ze składników pochodzenia naturalnego (roślinnego, zwierzęcego lub mineralnego), uzyskanych przy użyciu metod fizycznych (np. tłoczenia, destylacji, ekstrakcji, filtracji, suszenia). Jest to tzw. niskie przetworzenie materiału roślinnego i ma na celu zachowanie jak największej ilości wartości odżywczych, pielęgnacyjnych, a czasem i utrwalających. W przypadku komponentów pochodzenia zwierzęcego, pozyskiwanie musi następować be szkody dla zwierząt (np. wosk pszczeli czy lanolina).”

Czy produkty mogą wywoływać podrażnienia?

Podrażnienia i reakcje alergiczne na stosowanie kosmetyków, także naturalnych należą do indywidualnych kwestii i są związane z osobistą wrażliwością organizmu oraz skóry na konkretne składniki.

Nie zawsze podrażnienie powstające po zastosowaniu kosmetyku ma z nim związek – może być to reakcja wynikająca z kontaktu z przyjmowanymi lekami, jedzeniem , używaniem innych preparatów do pielęgnacji cery, ale też czynnikami niebezpośrednimi jak np. zanieczyszczenie powietrza, czy stosowanie detergentów, środków czystości, z którymi mamy styczność.

Nasze produkty są bezpieczne. Posiadają niezbędne certyfikaty i pozwolenia. Poddawane są restrykcyjnym badaniom laboratoryjnym, spełniając normy i wymogi stawiane kosmetykom. Wszystkie produkty KOZY mają czytelny skład, a dodatkowo w celu eliminowania alergenów – na każdej etykiecie produktu, składniki są podane także w języku polskim.

Polecamy, aby przed pierwszą aplikacją produktu wykonać test skórny. Nanieść niewielką ilość preparatu na skórę za uchem i obserwować reakcję na produkt przez około 12 godzin. Jeśli wystąpią silne podrażnienia, zalecamy odstąpienie od stosowania kosmetyku i poinformowanie nas o tym.

Jaki jest skład produktów?

Skład każdego produktu znajduje się na etykiecie lub dodatkowym opakowaniu kosmetyku. Dla ułatwienia – składniki zamieszczamy także w języku polskim, by skład był bardziej czytelny. Nasze produkty mają proste składy. Sięgamy po sprawdzone i bezpieczne  surowce z całego Świata. Każdy składnik, jaki używamy do produkcji kosmetyków posiada badania i certyfikaty, w tym dokumentacje jednostek certyfikujących surowce naturalne jak np. Ecocert. Więcej o naszych składnikach znajdziesz tutaj

Filozofia marki KOZA

W opracowaniu naszych produktów pomaga nam ogromne know-how założycielki marki – Kasi Kozłowskiej – Kołodziejskiej. Jej 20letnie doświadczenie w pracy z kobietami o różnorodnych cerach i potrzebach, pozwala na wybór produktów najbardziej potrzebnych w codziennej pielęgnacji wymagającej cery. Dzięki tej wiedzy, możemy sięgać po surowce o najwyższej jakości i tworzyć kosmetyki o krótkim, ale skutecznym składzie.

Tworzymy produkty, których potrzebujemy i po które sami sięgamy. Są to często kosmetyki  wielofunkcyjne, jak np. nasz nagrodzony krem odżywczy Złoty Kłos, który mogą używać zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Można go stosować do odżywienia skóry nocą i w ciągu dnia. Jako maskę na twarz czy do nawilżenia suchych ust.

Produkujemy kosmetyki w duchu less waste i chętnie pokazujemy, że zamiast 5 kosmetyków na półce, wystarczy jeden, dobry produkt. Bliskie nam są ekologiczne nawyki oraz dbanie o środowisko, dlatego nasze opakowania nadają się do recyklingu, a jeśli tylko formuła nie wyklucza jego użycia – zawsze sięgamy po opakowanie szklane. Zarówno herbata pita ze szklanki, jak i krem do twarzy ze słoika – ma dla nas inny wymiar 🙂 Jeśli i dla Ciebie też, a do tego nasze wartości są Ci bliskie – zapraszamy Cię do  naturalnego świata KOZA!

Jakie są formy dostawy produktów?

Produkty K O Z A możesz zamówić na 4 sposoby:

–  Z dostawą przez firmę kurierską pod wskazany przez Ciebie adres. Wysyłamy przesyłki do Polski oraz krajów europejskich. Interesuje Cię  kraj spoza UE? Napisz do nas: wspolpraca@kosmetykikoza.pl

– Z odbiorem własnym w wybranym paczkomacie InPost zlokalizowanym najbliżej Twojego miejsca zamieszkania

– Z odbiorem własnym , po wyborze dostawy KURIER48 – paczkę odbierzesz w wybranym punkcie takim jak: sklepy  Żabka, stacje paliw Orlen lub sklepy Biedronka

– Odebrać osobiście pod wskazanym przez nas adresem (ze względu na pandemię odbiór osobisty jest możliwy tylko po potwierdzeniu mailowym spotkania z naszej strony. W tym celu napisz do nas: sklep@kosmetykikoza.pl

Chcę zamówić przesyłkę zagraniczną.

Przesyłki wysyłamy do krajów UE. Jeśli interesuje Cię inny kraj, napisz do nas, na pewno znajdziemy rozwiązanie, aby produkty K O Z A mogły zawitać także u Ciebie 🙂

Napisz do nas na adres: sklep@kosmetykikoza.pl

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

Każdy przewoźnik określa swój czas dostawy w zależności od lokalizacji. Na terenie Polski zwykle czas dostarczenia wynosi od 1-3 dni roboczych.  Przesyłki zagraniczne są dostarczane zgodnie z regulaminem dostaw przewoźnika. W okresie świątecznym – czas dostaw może być wydłużony.

Szczegóły dotyczące dostaw znajdziesz tutaj:klik

Jak pakujemy nasze produkty?

Najłatwiej na to pytanie odpowiedzieć “różnie” 🙂

Oznacza to mniej więcej tyle, że może się zdarzyć, że każdą z naszych przesyłek dostaniesz inaczej zapakowaną.

Dlaczego? Bo staramy się pakować w duchu zero waste i w poszanowaniu środowiska. Oprócz kartonu z tektury i taśmy papierowej, które zawsze stosujemy dla naszych przesyłek –  cała reszta we wnętrzu paczki może się różnić. Zwykle produkty zabezpieczamy wypełniaczem w 100% ekologicznym i biodegradowalnym wyprodukowanym z materiałów pochodzenia roślinnego i nie zawierającym substancji toksycznych. Stosujemy też papier o różnej gramaturze lub ścinki papieru, które są również świetnym zabezpieczeniem produktów w transporcie. Jeśli mamy na stanie dużo folii bąbelkowej lub styropianu, który dostajemy z dostawami surowców lub opakowań – staramy się je dalej wykorzystywać, aby dać im drugie życie. Zgodnie z duchem zero waste. Dlatego nie bądź zdziwiona/y gdy znajdziesz je w naszych przesyłkach i obiecaj nam, że Ty także dasz im kolejne życie. To czyni naszą Planetę czystszą. Każdy, mały nasz krok w tym kierunku to Wielki Krok dla Planety.

Jaka jest dostępność produktów?

Wszystkie produkty, których status dostępności i wysyłki jest potwierdzony mailowo – pakujemy i wysyłamy zgodnie z kolejnością zamówień. Co oznacza, że jak tylko Twoje zamówienie otrzyma status “w realizacji” jak najszybciej jest przygotowane do wysyłki.

Jednak w okresach świąt lub zwiększonej sprzedaży – jak np. targi czy duże promocje – prosimy Cię o wyrozumiałość – paczki mogą być pakowane nieco dłużej niż zwykle. Wiemy, że nas zrozumiesz, za co Ci dziękujemy:-)

Jaka jest nasza Polityka Prywatności?

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Sklepu www.kosmetykikoza.pl

 

 

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów Sklepu internetowego działającego  pod adresem http://www.kosmetykikoza.pl.

Administratorem danych osobowych Klientów – osób fizycznych oraz użytkowników (osoby, których dane dotyczą) Sklepu internetowego jest PPUH Martex S.Kozłowski (zwane dalej PPUH MARTEX) z siedzibą w Wołominie 05-200, przy ul. Piłsudskiego 37, adres e-mail:sklep@kosmetykikoza.pl, tel.791258440, o numerze NIP 1250029399, o numerze REGON 010701574 zwana dalej Sprzedawcą.

Dane Osobowe, o których mowa w Polityce Prywatności to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, której dane dotyczą, tj. takiej, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie cechy takiej jak: imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jednej bądź kilku cech określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.

Sprzedawca przetwarza Dane Osobowe, osób których dotyczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności prawa polskiego oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Przetwarzanie, w rozumieniu Polityki Prywatności oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na Danych Osobowych lub zestawach Danych Osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie.

II ZAKRES I CEL ZBIERANYCH DANYCH

  1. Dane Osobowe przetwarzane są przez Administratora w Sklepie internetowym w celu umożliwienia korzystania z funkcjonalności Sklepu w celu:
  2. a) rejestracji w Sklepie Internetowym przetwarzane są następujące Dane Osobowe :imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, nr zamówienia, adres IP, pliki cookies lub inne dane podane przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym lub w trakcie kontaktu z Klientem;
  3. b) składania i realizacji Zamówienia; imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, nr zamówienia, adres IP, pliki cookies lub inne dane podane przez Usługodawcę w Sklepie internetowym lub w trakcie kontaktu z Klientem
  4. c) sprawnego prowadzenia i funkcjonowania Sklepu Internetowego oraz zapewniania bezpieczeństwa korzystania z nich, w tym dla ujawniania nadużyć i dokonywania analiz– przetwarzane są następujące Dane Osobowe – imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, nr zamówienia, adres IP, pliki cookies lub inne dane podane przez Usługodawcę w Sklepie internetowym lub w trakcie kontaktu z Klientem
  5. d) wypełniania zobowiązań Sprzedawcy w szczególności reklamacyjnych i dotyczących zwrotów Towaru zakupionych na odległość w Sklepie Internetowym– przetwarzane są następujące Dane Osobowe – imię, nazwisko, e-mail, telefon, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres IP, pliki cookies, nr rachunku bankowego;

III PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych są:

  1. a) zgoda osoby, której Dane Osobowe dotyczą na ich przetwarzanie;
  2. b) niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ze strony Sprzedawcy;

prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Sprzedawcę lub przez stronę trzecią, którymi są operatorzy płatności elektronicznych lub inne realizowane w związku z funkcjonalnością Sklepu;

IV OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane Osobowe zbierane w Sklepie internetowym będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lal. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania Dane Osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania, np. dla wykorzystania w postępowaniach dotyczących funkcjonowania Sklepu internetowego. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane

 

V DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie Danych Osobowych w Sklepie internetowym jest dobrowolne, ale konieczne dla realizowania jednego lub większej ilości celów przetwarzania Danych Osobowych zdefiniowanych w niniejszym dokumencie, których Sprzedawca nie będzie mógł zrealizować w przypadku niepodania Danych Osobowych w Sklepie internetowym, odpowiednio dla jednego z celów lub większej ich ilości, zdefiniowanych ust. II niniejszego dokumentu.

 

VI PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane Osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane do czego wykorzystywane są informacje o zakupach, działaniach w kanałach sprzedaży Sprzedawcy (IP komputera, pliki cookie, preferowane sposoby zakupu), dane socjodemograficznych (np. płeć, wiek, dochody, miejsce zamieszkania) ), w celu dostosowania informacji marketingowych do indywidualnych preferencji.

VII COOKIES

Sprzedawca informuje, że podczas korzystania ze Sklepu internetowego Dane Osobowe zbierane są również automatycznie w logach systemowych Serwisu, przez pliki Cookies.

Sprzedawca wykorzystuje pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego przez Klienta. Pliki typu Cookies to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Klient, korzysta ze Sklepu internetowego które umożliwiają:

a)utrzymanie sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać Loginu i Hasła,

b)dostosowanie i optymalizację Sklepu do potrzeb Klientów,

  1. c) personalizację przekazów marketingowych,
  1. d) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania Sklepu

Klient, może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do urządzenia Klienta. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na Urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) Klienta.

Klient może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.

 

VIII PRAWA I OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY

Sprzedawca zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych Danych Osobowych właściwym organom władzy bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Sprzedawca oświadcza, że powierza przetwarzanie Danych Osobowych, na podstawie pisemnej umowy zawartej zgodnie z obowiązującymi przepisami podmiotom świadczącym na rzecz Sprzedawcy usługi hostingu, administracji, utrzymywania oraz zarządzania Sklepem, jak również usługi w zakresie optymalizacji przekazu oraz zarządzania kampaniami promocyjnymi.

Dane Osobowe mogą być przetwarzane na terenie Polski, Państwa Członkowskiego Unii Europejskiej (UE).

IX PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ PRZETWARZAJĄCYCH

Przetwarzający w rozumieniu Polityki Prywatności to podmioty, o których mowa w pkt. 23 i pkt. 24, które na zlecenie Usługodawcy przetwarzają Dane Osobowe.

Przetwarzający jest upoważniony i ma prawo do przetwarzania Danych Osobowych wyłącznie w celach i w zakresie określonych w Polityce Prywatności.

Przetwarzający przetwarza powierzone Dane Osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Przetwarzający:

stosuje wymagane prawem środki techniczne i organizacyjne, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania Danych Osobowych.

 

X PRAWA I OBOWIĄZKI OSOBY, KTÓREJ DANE OSOBOWE DOTYCZĄ

1.Każdy Klient ma prawo:

a)dostępu do swoich Danych Osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia oraz prawo żądania ograniczania przetwarzania.

b)wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Danych Osobowych, cofnąć zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych w jednym lub większej liczbie celów na jaki była udzielona, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo przeniesienia swoich Danych Osobowych.

c)W celu realizacji uprawnień, o których mowa w punkcie powyżej należy wysłać e-mail na adres: sklep@kosmetykikoza.pl,

2.Jeżeli Klient umieszcza w Sklepie jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszania przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób.

Klient uprawniony jest do korzystania z Danych Osobowych i treści udostępnionych przez inne osoby w Sklepie wyłącznie w związku z korzystaniem ze Sklepu oraz za ich zgodą w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, chyba że uzyska zgodę od tych innych osób na przetwarzanie ich Danych Osobowych i ich treści w zakresie lub celu przewidzianymi Polityką Prywatności i wykraczającym poza korzystanie z Sklepu.

Każdy Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych Osobowych.

 

XI ZABEZPIECZENIE DANYCH OSOBOWYCH

1.Sprzedawca oświadcza, iż dokłada starań, aby zapewnić Klientom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania ze Sklepu i w tym celu: stosuje wymagane prawem środki techniczne i organizacyjne, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania Danych Osobowych;

  1. Sprzedawca oświadcza, że stosuje środki zapewniające:
  1. a) zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania;
  1. b) zdolność do szybkiego przywrócenia dostępności Danych Osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego;

c)regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania.

3.Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji, danych, w tym również dotyczące podejrzenia udostępniania plików zawierających wirusy i innych plików o podobnym charakterze lub innych, aniżeli pliki mechanizmów destrukcyjnych należy zgłaszać Sprzedawcy na konto e-mail:sklep@kosmetykikoza.pl,

XII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nie uregulowanych w Polityce Prywatności mają zastosowanie przepisy prawa dotyczące przetwarzania Danych Osobowych, w tym RODO.

Jaki jest nasz Regulamin?

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.kosmetykikoza.pl obowiązujący od dnia 12.10.2020

 

I. DEFINICJE:

Zawarte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. KLIENT– Użytkownik który zawarł lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą, gdzie Użytkownikiem jest posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych i mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba prawna, mająca siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo mająca siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której szczególne przepisy przyznają zdolność prawną;

3. KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

4. FORMULARZ ZAMÓWIENIA– interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz wybór z dostępnych sposobów płatności i dostawy;

5. ZAMÓWIENIE– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

6. KONTO –Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Użytkownika zbiór zasobów i funkcji w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone i archiwizowane są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym.

7. UMOWA SPRZEDAŻY– umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta na odległość z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego z chwilą potwierdzenia realizacji i kompletowania Zamówienia przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail.

8. TOWAR– produkty prezentowane w Sklepie Internetowym www.kosmetykikoza.pl

9. REGULAMIN– niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach działalności sklepu www.kosmetykikoza.pl.

Sklep internetowy Sprzedawcy dostępny dla Klientów pod adresem internetowym: https://www.kosmetykikoza.pl za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produktach i dokonać ich zakupu.  Sklep pod adresem www.kosmetykikoza.pl jest własnością firmy PPUH MARTEX Sławomir Kozłowski (zwanym dalej PPUH MARTEX), ul. Piłsudskiego 37, 05-200 Wołomin, NIP: 125 002 93 99, REGON 010701574, e-mail: sklep@kosmetykikoza.pl,

10. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

11. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

12. USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu.

Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

– zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego;

– warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;

– zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.

2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta Sklepu.

3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu internetowego Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

4.Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto, podanymi w złotych polskich i zawierają podatek. Łączna cena produktów wraz z podatkami oraz kosztem dostępnej dostawy (włączając w to opłaty wynikające z usługi dostarczenia produktów, opłat transportowych, innych kosztów wynikających z oferowanej usługi) jest wyświetlana w Sklepie po złożeniu Zamówienia. Klient jest informowany o obowiązku uiszczenia stosownych opłat w trakcie składania Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w momencie wyrażenia woli przez Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży.

5.Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a.) Internet Explorer w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą plików cookies, lub

b.) Mozilla FireFox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą plików cookies, lub

c.) Google Chrome w wersji 1.0 lub nowszej z włączoną obsługą plików cookies.

6. W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

7. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepuwww.kosmetykikoza.pl.

III. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Klient ma możliwość rejestracji swojego konta w Sklepie internetowym. Zamówienia można składać również bez rejestracji.

2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu internetowego.

3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu Sklepu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

4. PPUH MARTEX może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a.) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

b.) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów sklepu internetowego,

c.) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez PPUH MARTEX za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię PPUH MARTEX.

Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody PPUH MARTEX.

5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

6. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla PPUH MARTEX.

e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetowąwww.kosmetykikoza.pl i dokonać wyboru towarów oraz ich ilości, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a.) przedmiotu zamówienia,

b.) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c.) wybranej metody płatności,

d.) wybranego sposobu dostawy,

5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.

6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z PPUH MARTEX Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

V. KOSZT I SPOSÓB DOSTAWY TOWARU

1. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem przesyłki kurierskiej, pocztowej lub paczkomatowej. Koszty dostawy i warunki dostępne są na stronie https://kosmetykikoza.pl  w zakładce pt. „Dostawa i Płatności”. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

2. Odbiór osobisty złożonego Zamówienia przez Klienta jest bezpłatny. Od dnia 01.10.2020 osobisty odbiór przesyłek zostaje czasowo wstrzymany do odwołania.

3. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się na terytorium krajów członkowskich Unii Europejskiej.

4. Standardowy termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 6 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży. W sytuacjach gdy Sklep realizuje Zamówienie specjalne, wykraczające poza podstawową ofertę Sklepu oraz według wytycznych Klienta, wówczas Klient zostanie poinformowany drogą mailową o możliwym terminie realizacji dostawy Towaru.

5. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie dokumentu faktury Vat  Klientowi na podany adres e-mail lub poprzez dołączenie go do przesyłki zawierającej Towar. Klient akceptując regulamin wyraża zgodę na wysyłkę faktury drogą elektroniczną.

VI. CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA TOWARY

1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek Vat.

2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a.) przelewem na numer konta bankowego Alior Bank  45 1090 1870 0000 0001 4266 0017

b.) płatnością kartą kredytową w systemie e-Przelewy24

3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu https://www.przelewy24.pl/ Dotpay.pl: możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowejhttps://www.przelewy24.pl/http://www.dotpay.pl

4. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisuhttps://www.przelewy24.pl,http://www.dotpay.pl,   Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

a) PayPro SA, ul. Kancelarska 15, 60-327 Poznań,NIP: 779-236-98-87, Regon: 301345068, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935 przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.500.000,00 złotych w całości wniesionym.

b) Dotpay.pl – DOTPAY sp. z o.o., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, NIP: 6342661860, REGON 240770255,, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000700791 przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy, o kapitale zakładowym 4.000.000,00 złotych w całości wniesionym.

5. Termin płatności:

a) W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

b) W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

6. W przypadku gdy Zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane z powodu chwilowej niedostępności Towaru Sprzedawca jest zobowiązany powiadomić o tym fakcie Klienta i zwrócić mu wszelkie otrzymane płatności. Zwrot płatności Klientowi zostanie dokonany w ten sam sposób, jakiego Konsument użył do zapłaty, chyba że strony ustalą między sobą inny sposób zapłaty.

VII. UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Każdy Klient będący Konsumentem jest uprawiony do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania Zamówienia. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Aby skorzystać z tego uprawnienia, Konsument jest zobowiązany wysłać oświadczenie o odstąpieniu. Może to zrobić: za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres PPUH MARTEX ul. Piłsudskiego 37 05-200 Wołomin lub przesłać na adres poczty elektronicznej: sklep@kosmetykikoza.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient powinien złożyć na formularzu dostępnym na stronie internetowej oraz stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Odpowiedź na złożone przez Klienta odstąpienie od zawartej umowy sprzedaży, wysyłana jest przez Sprzedawcę do Klienta wyłącznie na adres e-mail przypisany do numeru Zamówienia Klienta. Sprzedawca w odpowiedzi poinformuje Klienta o przyjęciu zwrotu, jego rozliczeniu, a w przypadku, gdy zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie, Sprzedawca podejmie indywidualny kontakt z Klientem w celu dalszego wyjaśnienia sprawy.

2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

4. Zwrot Towarów przez Klienta powinien nastąpić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu.

5. Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem Towaru, stanowiące następstwo odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży, ponosi Konsument

6. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Klientowi wszelkie otrzymane płatności, w tym Cenę Towarów oraz Koszt dostawy. W zakresie Kosztu dostawy Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Klientowi tylko koszt zwykłego, najtańszego sposobu dostarczenia Zamówienia, oferowanego przez Sprzedawcę. Oznacza to, że jeżeli Klient wybrał inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę zwykły sposób dostarczenia Zamówienia, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów z tym związanych.

7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych od Klienta, w tym Ceny Towarów oraz Kosztu dostawy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wysłanego przez Konsumenta zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może powstrzymać się od zwrotu Łącznego Kosztu Zamówienia do chwili otrzymania Produktów od Klienta lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktów, w zależności, co nastąpi wcześniej.

8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu (włączając w to zabezpieczenie przed otwarciem, banderolę itp.) której po zerwaniu bądź otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d) jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

e) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

f) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

g) w której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

h) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

VIII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres mailowy koza.kosmetyki@gmail.com. PPUH Martex zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.

3. Zaleca się by Klient podał w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy w sposób i na adres uprzednio ustalony ze Sprzedawcą. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Towar  Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.

IX. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. PPUH Martex podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić PPUH Martex o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres siedziby firmy PPUH Martex ul.Piłsudskiego 37, 05-200 Wołomin lub mailowo pod adres sklep@kosmetykikoza.pl,

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. PPUH Martex zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej takiej reklamacji w terminie do 14 dni.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

2.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PPUH Martex  a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane Sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PPUH Martex, a Klientem, który nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane Sądowi właściwemu ze względu na siedzibę PPUH Martex.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Załączniki:

Załącznik nr 1, Wzór Formularza Reklamacji pobierz /Zwrotu pobierz

Jakie są możliwe opcje płatności w sklepie?

Wszystkie informacje dotyczące płatności znajdziesz tutaj